J:



想不起來了
我還是那個很什麼都略帶保留的路人


我不想想了
你用某種方式,在我人生留下一個遺失的生命


沒有什麼可以確切地證明我們曾在一起
但在二年後,某個早晨想起你,有些突兀與傷感。


腦海裡若隱若現的街景時而模糊
又時而微微清晰地重現


原來想念,不是熾熱、清楚的
而是淡淡的,幾乎快忘記,卻又忘不了的人


謝謝你的那束花,

它仍好好的在房間的某個角落
證明我們曾經若有似無的過去


我曾為你疑惑過,也曾為你著迷過
你的模樣我也用我的手指把它記憶
也許我曾用謊話來掩飾過我的過錯



我想不起來了
什麼都記不住


只是,你讓我懂了,分的清楚


什麼叫可以上床的朋友
什麼叫可以認真的對象


雖然,有一點點代價,
不過,挺值得付學費。


【SWEET DREAMS - Marilyn Manson】




Sweet dreams are made of this.
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas.
Everybody's looking for something.


Some of them want to use you.
Some of them want to get used by you.
Some of them want to abuse you.
Some of them want to be abused.



I wanna use you and abuse you.
I wanna know what's inside you.


Hold your head up, movin' on.
Keep your head up, movin' on.



Movin' on!




I'm gonna use you and abuse you.
I'm gonna know what's inside.
Gonna use you and abuse you.
I'm gonna know what's inside you.





arrow
arrow
    全站熱搜

    靈界人妻仙女 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()