close



本來我只是很無聊
在YOUTUBE找東邪西毒的影檔看

然後也不知道為什麼
就找到這首歌了


我說了
我這個人的笑穴很怪
然後這首歌又不小心弄到了


啦啦啦啦啦
不知在啦三小的啦個不停
你的啦啦啦是我的啦啦(?)
整個就是鬼打牆個啦啦啦


這跟周星馳那個老公你的OO讓我好XX
我OO你的XX不是有曲異同工之妙嗎?



我啦啦你的啦啦(?)
你啦啦我的啦啦(!)
永遠啦啦啦啦啦(????!!!)


有夠哭爸的。
那林北也要寫個啦啦啦之文



你這個啦啦啦
不知在跟誰啦啦啦
啦啦到人家啦啦啦的啦啦啦
啦啦說什麼不爽的啦啦啦啦
啦啦全世界都啦啦啦啦你個不停



你最啦啦啦
搞的每個啦啦啦都啦啦你
啦啦文章又啦啦啦
啦啦男人又啦啦啦


啦啦啦你好啦啦
我啦啦啦你的啦啦啦

你啦啦啦個啦啦啦
我真啦啦啦你啦啦


啦啦啦
啦啦啦啦啦啦


你到底還要啦啦啦啦
所以你的啦啦啦都要啦啦啦
你是最啦啦啦啦的啦啦啦啦


我啦啦啦你媽的啦啦啦。
愛看又要啦啦啦的啦啦。





八啦啦啦啦
難怪你的啦啦都要啦啦啦。



凸。



其實我這篇文章如果看的懂
我就真的要啦啦啦個啦啦啦





真是好啦啦唷。
怎麼大家都這麼愛啦啦啦啊?





求求你這個啦啦啦
別來看完又啦啦啦啦了。



我真的不缺你這個啦啦啦
更何況你還真是個啦啦啦






去死吧。
看能不能出個車禍
把腦袋撞正常一點



就請唐僧慈悲為懷放了啦啦一馬吧!
再下去,難怪啦啦也想要一刀捅死你啦







arrow
arrow
    全站熱搜

    靈界人妻仙女 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()